Известие

Collapse
No announcement yet.

Ромолене от скоростната кутия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Ако са синхронизатори зъбните колела би трябвало да се удрят и да хърка,Педала отделя по скоро ниско отколкото високо и преди си отделяше там,самия педал стои по ниско от спирачката и няма ход нагоре.Колата като е на място или движение синхронизаторите или работят или не.
    Той и преди ти е отделял там, ама феродото ти е било по-тънко, това също може да е причина - да не достига ход на буталото. Там не съм се завирал, ама ми се струва, че би трябвало да има някакъв ограничител, с който се регулира позицията на педала - пробвай и тази възможност, че така с натиснат съединител на светофара направо ще скъсаш трътката на новия съединител.
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #92
      Събота и неделя ще обезвъздуша и ще разгледам,сега ще се кача на другата кола да видя как е тя със скоростите.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #93
        колеги, следното го четете като закон !
        ако автомобила има проблем при движение с превключването на скоростите, проблема е в съединителя и управлението му.
        щом в случая при движение скоростите влизат добре, не е в съединителя проблема.
        колега, източи я тая боза и налей едно свястно масло като за твоята трансмисия 75в90 гл4 !
        точка

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          колеги, следното го четете като закон !
          ако автомобила има проблем при движение с превключването на скоростите, проблема е в съединителя и управлението му.
          щом в случая при движение скоростите влизат добре, не е в съединителя проблема.
          колега, източи я тая боза и налей едно свястно масло като за твоята трансмисия 75в90 гл4 !
          Чак пък закон
          На всеки, който желае, мога да демонстрирам в движение превключване на скорости без да се докосвам до педала на съединителя.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #95
            И аз имам наблюдения, че е точно обратното, ама няма да споря.
            Това да превключвам в движение без съединител ми беше редовна атракция по времето, когато карах "Жигулатора", даже ми се получаваше без никакво изхъркване
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #96
              можеш да сменяш скорости без съединител, ако успееш да изравниш оборотите за нужната предавка.
              в случая обаче при нормална смяна, ако има проблем с превключването на скоростите в движение, значи съединителя не отделя поради някаква причина. тук поведението е точно обратното.
              точка

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                можеш да сменяш скорости без съединител, ако успееш да изравниш оборотите за нужната предавка.
                в случая обаче при нормална смяна, ако има проблем с превключването на скоростите в движение, значи съединителя не отделя поради някаква причина. тук поведението е точно обратното.
                Ами с първото изречение ти сам обори закона си. Прочети 88 пост, Екотроник го е обяснил много точно и разбираемо
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  можеш да сменяш скорости без съединител, ако успееш да изравниш оборотите за нужната предавка.
                  в случая обаче при нормална смяна, ако има проблем с превключването на скоростите в движение, значи съединителя не отделя поради някаква причина. тук поведението е точно обратното.
                  Когато колата се движи и оборотите на двигателя що годе съответстват на предавката и скоростта, разликата в скоростите на въртене на зъбчатките не е толкова голяма и с изравняването се справят синхронизаторите. Но това все още не означава, че съединителят отделя напълно при натиснат педал.
                  Когато е спрял обаче и съединителят не отделя напълно, едната зъбчатка е в покой а другата се върти с около 1000 оборота. Това си е съществена разлика, която синхронизаторът не успява да изравни, защото в този момент трябва въртящата се зъбчатка да спре да се върти а не обратното.

                  С това искам да кажа, че проблемът с не-добре отделящ съединител е много по-осезаем при спрял автомобил отколкото при движещ се.
                  Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:31.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #99
                    Момчета,няколко страници назад съм написал моите опити със скоростите.Сега добавям и смяна на цялата спирачна течност,съпроводена със смяна и на двете помпи.Оправия няма.
                    Чувал съм само че в "Надин",136к.с. нямали проблеми със 1 предавка.
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • Аз пак си поиграх със скоростите и вероятно се касае за недостатъчно отделяне,натискам съединителя правя опит да включа първа, лоста среща непреодолима преграда,когато го натисна леко напред за да преодолея съпротивата ,колата тръгва леко напред около 5см,на втора прави същото.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • и като ги направи тия 5см спира ли или иска да продължи.
                        като спреш пробвай - съединител, 3-та 4-та и тогава 1-ва и кажи какво става.
                        точка

                        Comment


                        • Да спира,само помръдва,всеки път когато натисна ,после включвам някоя от директните предавки,малко трудно,но влизат,вкарам ли някоя скорост после всички влизат лесно.После пускам съединителя ,натискам пак и всичко се повтаря,всичко това при работещ двигател и стояща кола на място,Другата кола помръдва така на свободна само като натискам съединителя.Някъде имах схема на окчването на педала ,но не я намирам.Да видя дали не мога да повдигна педала нагоре.
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:08.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • пробвай тогава също - движиш се, спираш и даваш неутрална, пускаш съединителя и гасиш колата. на загасена кола натискаш съединител и пробваш да включиш 1-ва.
                            точка

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                              Ми така е винаги, когато има проблем с отделянето, аз съм имал проблем с менте съединител - беше му много дебело феродото както каза колегата ама при теб случая не е такъв. Нали синхронизацията е по-добра когато се въртят и ДВГ и дифа с възможно най-близки обороти (така мисля).
                              Ти пробвай първо с помпата да се заиграеш, нека някой ти натисне, а ти гледай дали вилката не се опитва да се върне, опитай също на запален двигател с натиснат съединител дали може да добуташ вилката още малко. Къде ти отделя педала
                              Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                              Той и преди ти е отделял там, ама феродото ти е било по-тънко, това също може да е причина - да не достига ход на буталото. Там не съм се завирал, ама ми се струва, че би трябвало да има някакъв ограничител, с който се регулира позицията на педала - пробвай и тази възможност, че така с натиснат съединител на светофара направо ще скъсаш трътката на новия съединител.
                              Аз пък като смених съединителя, нямам проблеми с включване или каквото и да било, всичко е перфектно, но само това е че отделя много горе, как може това да се оправи и да отделя по към средата?
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • Че то по-добре горе да си отделя, така знаеш, че е вдигнат и няма шансове даго търкаш излишно.
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Чак пък закон
                                На всеки, който желае, мога да демонстрирам в движение превключване на скорости без да се докосвам до педала на съединителя.
                                То може, ама с първа и задна след спиране и да искаш не можеш да изравниш оборотите, та там включването ще е силово.
                                Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
                                HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

                                Comment

                                Working...
                                X